به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: متاسفانه گره زدن مشکلات اقتصادی درون کشور به خارج از سوی برخی ها موجب تشدید مشکلات شده ، طوری که ناخواسته همه مسائل مربوط به افزایش قیمت کالاها در بازار را به افزایش قیمت دلار گره می زنند.
وی گفت: تا زمانی که انتظار بهبود وضعیت اقتصادی و مالی درون کشور را با بهبود روابط خارجی مرتبط بدانیم نظم اقتصاد داخلی بر هم خواهد خورد.
وی همچنین اظهار کرد: در شرایطی که اروپا و آمریکا از نام جدیدی به نام مذاکرات جامع به جای برجام استفاده می کنند مسئولان باید مراقب مذاکرات پیشنهادی غرب باشند ، استفاده از این نام برای آغاز مذاکرات جدید با هدف پایان دادن به فعالیت های موشکی ، دست کشیدن از حمایت از جبهه مقاومت و حذف همه فعالیت های هسته ای ایران تسلیم بی قید و شرط در برابر خواسته غرب است.
امام جمعه خلخال گفت: سخنان اخیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مذاکره با اروپا برای مسئولان فصل الخطاب بوده و چنانچه به پیش بینی های سال های گذشته رهبر معظم انقلاب در پیش بینی نقض برجام از سوی آمریکا توجه می شد مشکلات امروزی گریبان گیر کشور نمی شد.
حجت الاسلام رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت پنجم خرداد 'روز نسیم مهر و حمایت از خانواده زندانیان' بیان کرد: با زندانی شدن سرپرست خانواده اعضای این خانواده در معرض آسیب و تهدید اجتماعی قرار می گیرند.
وی گفت: لازم است که این خانواده ها مورد حمایت و پشتیبانی مالی مردم با استفاده از فرصت برگزاری برنامه هایی همچون جشن گلریزان با هدف کمک به آزادی زندانیان مالی قرار بگیرند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.