محمد رضا سلیمانی روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان خمین،افزود: توزیع 42 تن برنج خارجی در سه رقم ، 28 تن شکر سفید، 46 تن مرغ منجمد و سه تن گوشت قرمز تهیه و با نرخ مصوب از هفته آینده در فروشگاه های بزرگ این شهرستان آغاز شود.
وی ادامه داد: هر کیلوگرم برنج در اقلام مختلف با قیمت 26 ، 39 و 56 هزار ریال، هر بسته شکر 30 هزار ریال، هر کیلوگرم مرغ منجمد 62 هزار ریال و گوشت قرمز 240 هزار ریال در ماه مبارک رمضان توزیع می شود.
سلیمانی اظهارکرد: کالاهای اساسی در ایام ماه مباره رمضان به اندازه کافی تهیه شده و دغدغه ای برای مردم وجود ندارد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت خمین افزود: فعالیت‌های عمده ای در خصوص ایجاد ثبات و آرامش بخشی در بازار در حال انجام است و تیم های بازرسی مراکز عرضه و توزیع کالاهای پر مصرف ماه مبارک رمضان را کنترل می کنند.
سلیمانی ادامه داد: در ایام رمضان امسال تیم های بازرسی با سرکشی به واحدهای صنفی قیمت عرضه کالاهای پرمصرف از قبیل انواع فرآورده های لبنی، قندوشکر، آردگندم، برنج، زعفران، خرما و روغن مورد مصرف در زولبیا و بامیه را کنترل می کنند.
وی گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در این شهرستان 110 هزار ریال و حلیم هر کیلوگرم 70 هزار ریال است و در صورت مشاهده افزایش قیمت خودسرانه قیمت ها با متخلفان برخورد می شود.
فرماندار خمین نیز در این ستاد بر نظارت بر توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: اقلام کالایی تدارک شده باید عادلانه به دست مصرف کنندگان برسد.
احمد طهرانی با اشاره به اهمیت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تنظیم بازار یکی از اولویت های اصلی دولت برای ایجاد تعادل در قیمت کالاهاست و در ایام ماه مبارک رمضان توجه به این امر باید در دستور کار اعضای ستاد تنظیم بازار در شهرستان قرار گیرد.
وی با تاکید بر لزوم تلاش برای تامین رفاه و آسایش مردم افزود: مسئولان خادمان مردم هستند و پاسخگویی شفاف و توضیح منطقی به مردم رویکرد اصلی سیستم اداری شهرستان در قبال تنظیم بازار است.
وی گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی خمین باید در جهت تامین رفاه ، آسایش و رضایت مردم تلاش کنند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت دارای پنج هزار و 800 واحد صنفی دارای پروانه کسب است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.