محمدرضا بیدهندی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مصوبه با توجه به نامگذاری سال به عنوان حمایت از کالای ایرانی و در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و مساعدت با کارفرمایان خوش حساب بدهکار به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تایید هیات وزیران ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: کارفرمایان خوش حساب دارای بدهی از روز دهم اردیبهشت ماه (تاریخ صدور این بخشنامه) تا دهم تیر ماه امسال به مدت 2 ماه فرصت دارند برای اطلاع از وضعیت دیرکرد بدهی خود به شعب سازمان تامین اجتماعی استان مراجعه کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی خاطر نشان کرد: کارفرمایان واحدهایی که جرایم آن ها مربوط به پیش از 29 اسفند ماه سال 95 است اگر تا 2 ماه از تاریخ صدور این بخشنامه در خصوص پرداخت و یا تقسیط اصل بدهی قطعی شده و بر اساس مدارک و مستندات ابرازی اقدام کنند، از بخشودگی موضوع آئین نامه اجرایی ماده 13 قانون با حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور بهره مند می شوند.
بیدهندی گفت: کارگاه هایی که بعد از 29 اسفند سال 95 به علت بروز یکی از دلایل آئین نامه ماده 13 قانون مشمول شوند، مهلت ارایه مدارک به سازمان تامین اجتماعی تا سه ماه پس از دلایل خواهد بود.
وی افزود: کارفرمایان بدهکار که در دوره اجرای بخشنامه های گذشته با وجود ارایه درخواست، از پرداخت تمام یا بخشی از بدهی خود بازمانده اند در صورت ارایه درخواست مجدد با رعایت ضوابط مربوط می توانند از تسهیلات این بخشودگی بهره مند شوند.
297 هزار و 806 نفر از جمعیت استان مرکزی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که با احتساب افراد تبعی شمار بیمه شدگان این استان به 773 هزار و 343 نفر می رسد.
خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان مرکزی از طریق سه واحد بیمارستانی در اراک، ساوه و شازند و هفت درمانگاه فعال انجام می شود.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.