به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی استان ، غلامرضا محمدی افزود  : در ارزیابی میدانی فضای عمومی استان‌ها که به دستور مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت هم‌افزایی میان سازمان‌های تابعه و بررسی شاخص‌های ٤٥ گانه فضای عمومی ١٠ اداره کل اجرایی در ٣١ استان کشور صورت گرفته است، اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در بین ادارات کل تامین اجتماعی کشور موفق به کسب رتبه سوم گردید.


مدیرکل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: موفقیت اداره کل تامین اجتماعی حاصل تلاش و برنامه‌ریزی منظم همکاران در ستاد اداره کل و شعب تابعه بوده و امیدوار به تداوم موفقیت‌ سازمان‌ها در دستیابی به اهداف ترسیم شده هستیم.


محمدی ادامه داد: ارزیابی انجام شده از نیمه دوم سال ١٣٩٥ تا پایان نیمه اول سال ١٣٩٦ دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت متبوع در استان‌ها را شامل می‌شود که در راستای اصلاح و رفع مشکلات و ارائه راهکارهای کاربردی و تصمیم سازی‌های مفید انجام می‌پذیرد.


مدیر کل تامین اجتماعی استان بیان کرد: نظارت و بازرسی مناسب فراهم آورنده اصلاحات مفید و ضروری برای مدیریت اثربخش و کارآمد در یک سازمان است و می تواند هرگونه انحراف از برنامه ها را مشخص نماید و منجر به پیشنهادهای اصلاحی برای اصلاح امور گردد.


وی هدف بازرسی فضای عمومی واحدهای تابعه وزارت تعاون را ارتقا هم افزایی واحدها،بررسی وضعیت سازمانها،احصا و جمع بندی عمده ترین چالشها و مشکلات و رفع نقاط ضعف دانست و افزود:این بازرسی بر اساس شاخص های ٤٥ گانه ارزیابی فضای عمومی از جمله شاخص های شایسته سالاری،تقدیرنامه ها و تشویقات،انجام امور مبتکرانه و خلاقانه،تشکیل کمیته های پنجگانه،روش های اطلاع رسانی،بررسی و رفع گلوگاههای فساد خیز،وضعیت تعامل با سازمانها و تشکلات مردم نهاد،ملاقاتهای عمومی و حضوری و ... با حضور نمایندگان وزارتخانه متبوع انجام پذیرفت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 804838
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.