محمدرضا بیدهندی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 24 هزار و 500 کارگاه تا پایان اسفندماه سال گذشته مشمول قانون تامین اجتماعی در استان مرکزی بود که حق بیمه 23 هزار و 765 کارگاه به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه به شعب ارسال شده است.
وی ادامه داد: 76 درصد از بیمه شدگان در حوزه مشاغل آزاد، اختیاری، رانندگان، قالیبافان و کارگان ساختمانی فیش حق بیمه خود را به صورت اینترنتی دریافت می کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: امید است با گسترش بستر الکترونیکی و مشارکت بیمه شدگان و کارفرمایان چرخه برنامه الکترونیک در حوزه خدمت رسانی کامل شود.
بیدهندی خاطر نشان کرد: طرح توسعه پرونده الکترونیک بیمه شدگان و مستمری بگیران استان مرکزی امسال به صورت نمونه کشوری برخی شعب اجرا می شود.
وی افزود: در این طرح پرونده فنی بیمه شدگان به صورت الکترونیکی منتقل می شود که این مهم موجب کاهش زمان خدمت رسانی به مخاطب می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: طرح بازرسی الکترونیک از کارگاه های زیر 50 نفر نیز از دیگر اقدام های سازمان تامین اجتماعی در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی است که سال گذشته بیش از 49 هزار بازرسی به ثبت رسیده است.
297 هزار و 806 نفر از جمعیت استان مرکزی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که با احتساب افراد تبعی شمار بیمه شدگان این استان به 773 هزار و 343 نفر می رسد.
خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان مرکزی از طریق سه واحد بیمارستانی در اراک، ساوه و شازند و هفت درمانگاه فعال انجام می شود.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.