رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: قاتل "تبسم بداقی" دختربچه 5 ساله ساوه‌ای، به اتهام قتل و تجاوز به عنف، صبح امروز در زندان ساوه به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش ایلنا از اراک، رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: قاتل تبسم همچنین به اتهام کودک آزاری به شش ماه حبس و به اتهام ارتباط نامشروع با مادر مقتول به تحمل ۹۹ ضربه شلاق محکوم شده بود.

عبداللهی افزود: مادر این کودک نیز به اتهام ارتباط نامشروع با فرد قاتل به دو سال حبس تعزیری و اجرای دو مرحله ای ۱۰۵ ضربه شلاق تعزیری و به جرم مساعدت در خلاصی متهم از محاکمه نیز به چهار سال و نیم حبس تعزیری محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی سه متهم دیگر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

وی خاطرنشان ساخت: این کودک در حالت کما به یکی از بیمارستان های ساوه ارجاع شد و با وجود تلاش پزشکی جان سپرد و پزشکی قانونی نیز در معاینه جسد ضربات متعدد بر بدن طفل را مورد تایید قرار داد و با تکمیل بررسی های قضایی وقوع تجاوز به عنف هم احراز شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: این رای در شعبه سوم دادگاه کیفری یک ساوه صادر شد و پس از اعتراض متهمان، پرونده به شعبه ۲۹ دیوان عالی کشور ارسال و در تاریخ هفتم مهرماه در این مجمع قضایی نیز مورد تایید قرار گرفت و حکم امروز اجرا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.