وکیل مدافع اولیای دم روح‌الامینی از ارسال حکم دو سال حبس مرتضوی در پرونده کهریزک به اجرای احکام خبرداد.

به گزارش جماران، میرمجید طاهری گفت: حکم صادره زمان زیادی است که ابلاغ شده و پرونده مرتضوی در بخش کهریزک  به شعبه ٢ اجرای احکام ناحیه ٢٨ دادسرای کارکنان دولت رفته است تا اجرا شود.

طاهری وکیل مدافع اولیای‌دم محسن روح‌الامینی 5 اذرماه سال جاری ، از محکومیت سعید مرتضوی به دو سال حبس تعزیری در پرونده کهریزک در دادگاه تجدیدنظر خبر داد وگفته بود: رأی پرونده به صورت الکترونیکی به من ابلاغ شد و شعبه ۲۲ دادگاه تجدیدنظر، سعید مرتضوی را در پرونده کهریزک، به اتهام معاونت در قتل به دو سال حبس تعزیری محکوم کرده است. دادگاه تجدیدنظر به دلیل اظهار ندامت مرتضوی، با یک درجه تخفیف، وی را به دو سال حبس محکوم کرده و رأی صادره قطعی است. رأی صادره بسیار خوب است و دادگاه استدلال محکمی داشته است.

  یا خودش را تحویل می‌دهد و یا حکم بازداشت سیار صادر می‌شود

 عبدالحسین روح‌الامینی در نشست فصلی خانه احزاب که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال است من به دنبال یک کار حقوقی طاقت‌فرسا بودم و در آن به یک تجربه رسیدم که حتی کسانی که از خدا و پیغمبر نمی‌ترسند از رسانه‌ها می‌ترسند. در واقع رسانه‌ها سر بزنگاه‌ها یاور ما بودند و نقش اول را داشتند.

وی افزود: همین امر موجب شد روز گذشته ابلاغ اجرای حکم دو سال مجازات پرونده کهریزک (مرتضوی) انجام شود. با این‌که سه ماه است این حکم صادر شده اما اجرای آن روز گذشته ابلاغ شد.

روح‌الامینی ادامه داد: بنابراین یا این فرد خود را تحویل می‌دهد و یا حکم بازداشت سیار برای او صادر خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.