به گزارش ایرنا، سید علی آقازاده عصر روز پنجشنبه در آیین تکریم فرماندار خمین، افزود: پس از برجام سران کشورهای بزرگ به طور مستقیم و غیر مستقیم حقانیت ایران را در بهره برداری از انرژی هسته ای و فعالیت های صلح آمیز به رسمیت شناختند و این مهم سرمایه ای ارزشمند برای ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: قبل از انعقاد برجام همه دنیا در حقانیت ایران اسلامی در بهره برداری از انرژی صلح آمیز هسته ای شک و تردید داشتند اما اکنون افکار عمومی دنیا معتقد است که ایران حق بهره برداری در عرصه صلح آمیز هسته ای را دارد که این افتخار بزرگی است.
استاندار مرکزی گفت: پس از برجام اکنون زمان اتحاد و انسجام بیشتر است و همه باید برای تحقق اهداف نظام و فرامین مقام معظم رهبری در صحنه باشندو دولت و نهادهای حاکمیتی را یاری دهند.
آقازاده اظهارکرد: اتحاد و انسجام گروه های سیاسی پاسخی کوبنده به بدخواهان نظام است که سعی می کنند جمهوری اسلامی را به ناحق در دنیا تضعیف کنند.
وی، دستاورد دیگر نظام را امنیت و آرامش حاکم در جای جای ایران اسلامی بیان کرد و گفت: در حالی که اکنون دنیا در تب و تاب ایجاد آرامش است ایران اسلامی از دامنه امن برخوردار است که این مهم سرمایه ای ای مهم است.
استاندار مرکزی ادامه داد: این امنیت و آرامش ثمره تلاش معمار کبیر انقلاب و رهبریت مقام معظم رهبری و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
آقازاده در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از فرماندار سابق خمین اضافه کرد: راهبری موضوعات شهرستان نیازمند مدیریت توانمند و متعهد است که بتواند از تمامی ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی نهایت بهره را برای توسعه منطقه ببرد و با نظارت دقیق و تعامل همه دستگاه های اجرایی و اقشار مردمی از زادگاه امام راحل رفع محرومیت کند.
وی ادامه داد: مدیریت ارشد هر شهرستان باید به بهترین شکل سیاست های دولت اعتدال را عملیاتی کند.
استاندار مرکزی خواستار رعایت اداب و احترام به همه طیف های سیاسی شد و گفت: باید از همه گرایش ها و نظرات نمایندگان گروه های مختلف صیانت کرد و از آن ها در راستای توسعه هر منطقه بهره برد.
آقازاده بیان کرد: شهرستان خمین با تدابیر دولت تدبیر و امید، تلاش دولتمردان و بخش خصوصی در مسیر توسعه قرار گرفته است و چهره این خطه تا پایان امسال متحول می شود به طوری که با محرومیت خداحافظی خواهد کرد.
وی گفت: بازار کار و اشتغال خوبی در زادگاه امام راحل در جریان شکل گیری است و با بهره برداری از طرح های اقتصادی پایه مهمترین معضل خمین که بیکاری است حل می شود.
نماینده مردم خمین در خانه ملت نیز در این آیین گفت: انسجام تصمیم سازی در بین مدیریت خمین رمز موفقیت این شهرستان است.
محمد ابراهیم رضایی افزود: فرهنگ اتحاد و یکدلی در خمین نهادینه شده و همه با یک هدف در راستای توسعه خمین حرکت می کنند.
امام جمعه خمین نیز در این آیین گفت: برخورد منطقی مسئولان با ارباب رجوع سرمایه بزرگ مدیریتی است.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: نظارت موثر بر امور و تامین رضایتمندی مردم از موضوعاتی است که باید در حوزه مدیریتی روز به روز تقویت شود.
فرماندار خمین گفت: عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تقویت وحدت و همدلی در راستای اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید محور برنامه ها در خمین است.
احمد طهرانی افزود: حل مشکلات با اتحاد و انسجام همه دستگاه های اجرایی امکان پذیر است و تلاش می شود این حوزه روز به روز بهبود یابد.
در این آیین احمد طهرانی به عنوان فرماندار شهرستان خمین معرفی و از زحمات سید مهدی ساداتی فرماندار سابق تقدیر شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت و در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.