حجت الاسلام علیرضا سلیمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تامین 10 میلیارد ریال از این اعتبار با قول مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بقیه توسط استانداری مرکزی نهایی شده است.
وی توضیح داد: امید است که با تخصیص این اعتبار روند تکمیل و تجهیز فرهنگسرای محلات شتاب بگیرد و این طرح فرهنگی هنری در هفته دولت آماده بهره برداری شود.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: مجتمع فرهنگی هنری محلات از جمله مصوبات سفر ریاست جمهوری به این شهرستان است که عملیات ساخت آن از سال 85 آغاز شده است.
حجت الاسلام سلیمی بیان کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت 2 هزار و 650 متر مربع در سه طبقه با زیر بنای یک هزار و 652 متر مربع در حال ساخت است و پیشرفت فیزیکی 90 درصد دارد.
وی ادامه داد: محلات اکنون سالن آمفی تئاتر ندارد و با تکمیل فرهنگسرا و سالن آمفی تئاتر 250 نفری آن، بستر مناسب به منظور ارائه بهتر خدمات فرهنگی و هنری مهیا می شود.
حجت الاسلام سلیمی افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در این مکان نقش بسزایی در پر کردن اوقات فراغت جوانان دارد.
محلات از توابع استان مرکزی دارای 55 هزار نفر جمعیت است که با برخورداری از پتانسیل تولید گل و گیاه زینتی، ذخایر معدنی و کارگاه های فرآوری سنگ سالانه همایش های ملی و بین المللی متعددی در آن برگزار می شود.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.