به گزارش ایرنا، علی اکبر کریمی روز شنبه در آیین تجلیل از برترین های مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان اراک، افزود: فراهم کردن امکانات و فضاهای ورزشی در روستاها نقش موثری در ایجاد روحیه نشاط، شادی و سلامت در بین روستائیان دارد و این مهم باید به صورت جدی در دستور کار برنامه ریزان باشد.
وی، با یادآوری ساخت 2سالن ورزشی در روستاهای گوار و داودآباد اظهار کرد: پیش بینی می شود با تخصیص اعتبار، عملیات ساخت این سالن های ورزشی در سال جاری به اتمام برسد تا جوانان بتوانند از این فضاها برای غنی سازی اوقات فراغت بهره مند شوند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس می کوشند در حد بضاعت از حوزه اختیارات خود در توزیع عادلانه امکانات بین شهرها و روستاها با اولویت مناطق روستایی استفاده کنند.
کریمی افزود: استان مرکزی به زودی میزبان وزیر وزرش و جوانان است و امید می رود این سفر برکات ارزشمندی برای ورزش استان داشته باشد.
وی اظهار کرد: استعدادهای بسیار خوبی در ورزش روستایی وجود دارد که باید با اختصاص اعتبارات و امکانات مناسب زمینه شکوفایی و افتخارآفرینی این استعدادها را فراهم کرد.
در این آیین از برترین های مسابقات فوتسال جام رمضان اراک تجلیل شد.
6991/6013/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.