به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدرضا صباغیان چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران مهریز به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: هم اکنون مردم توقع دارند تا تمام کارهای اجرایی مناطق خود توسط نماینده پیگیری و انجام شود.
وی ادامه داد: هرچند نماینده مجلس باید با دقت و جدیت مسائل و مشکلات مردم را بشنود و پیگیری کند ولی اساس کار آنها طبق مقررات همواره نظارت عالیه و قانونگذاری و اجرای مقررات کشور است.
نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم باید با شناخت کامل همواره وظیفه نمایندگان مجلس به عنوان نظارت و قانونگذاری را مطالبه کنند.
صباغیان تصریح کرد: در برخی از مواقع نگاه به نمایندگان مجلس برای اجرای کارها است در صورتی که وظیفه ما نظارت و قانونگذاری است و اگر این وظایف به خوبی انجام شود بسیاری از مشکلات حل می شود.
وی به فعالیت های خود در یکسال گذشته در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: من تاکنون سه طرح به مجلس ارائه کردم که اصلاح حوزه انتخابیه، طرح سوال از رئیس جمهور و وزرا به صورت سالانه و اصلاح قانون از جمله این طرح ها بوده است.
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون برخی از نمایندگان رسالت های خود را در بعد نظارت عالیه بر اجرای قوانین انجام نمی دهند که مردم باید این مطالبات را از آنها داشته باشند.
صباغیان اظهار داشت: برای اینکه نماینده مجلس بتواند وظایف خود را در نظارت در اجرای برنامه ها و قوانین به خوبی انجام دهد باید خبرنگاران به عنوان پشتیبان همواره فعالیت کنند.
وی به راه اندازی شورای مشورتی در حوزه انتخابیه مهریز اشاره کرد و گفت: در تمامی شهرستان ها نیز دفتر و شورای مشورتی راه اندازی شده تا بتوانیم مشکلات مردم را بشناسیم و تاکنون میانگین 13 بار در شهرستان ها برنامه و بازدید از بخش های مختلف انجام گرفته است.
صباغیان از خبرنگاران بخاطر همکاری با نماینده مجلس قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد تا همه به وظایف خود عمل کنند.
در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.
حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه است.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.