به گزارش ایرنا، حسین بختیاری روز سه شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان اراک، افزود: حمایت از کالای ایرانی در عمل تثبیت زمینه های شغلی را سبب می شود و یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده ها با مشارکت و آگاهی خودشان قابل حال است.
وی بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی با شعار محقق نمی شود بلکه تولیدکنندگان داخلی در این راستا باید بیشترین مسئولیت را برعهده گرفته و بایدتولید ات با کیفیت اعتمادسازی در بازار را برای مصرف کالای داخلی افزایش دهند.
فرماندار اراک ادامه داد: فرهنگ سازی در خصوص خرید کالای ایرانی نیز از دیگر موارد ضروری است که باید با بهترین شکل ممکن صورت گیرد.
بختیاری گفت: بهره گیری از سلایق و ایده های نو در حوزه تولید داخلی حیاتی است و نباید از آن غافل بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان اراک باید همه توان خود را برای اجرای برنامه های مختلف در هفته جوان به کار گیرند و محوریت این برنامه ها نیز باید افزایش نشاط باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک نیز در این نشست گفت: برگزاری جشنواره نشاط و امید، نشست کرسی های آزاد اندیشی، تجلیل از جوانان موثر در نشاط آفرینی، آیین یادبود با مفاخر، برگزاری نشست با جوانان موفق و راه اندازی پیاده راه جوانان در هفته جوان در این شهرستان پیشنهاد شده است.
محمد مرادی افزود: نامگذاری خیابان یا پارکی در اراک به نام جوان، دیدار جمعی از جوانان اراکی با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، برگزاری کارگاه های آموزشی، همایش های ورزشی و ارائه تخفیف ورزشی و فرهنگی به جوانان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته جوان است.
وی بیان کرد: شاد زیستن یکی از خواسته ها و نیازهای مهم قشر جوان جامعه است و انتظار است برای تحقق این مهم برنامه های مختلفی با رعایت و حفظ چارچوب ها اجرایی شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک اضافه کرد: شکاف های عمیقی بین نسل ها و خانواده ها ایجاد شده که بهترین راه ترمیم این شکاف ها توجه به گفتمان است اما این گفت و گو باید بر اساس برنامه کارشناسی باشد.
در این نشست در خصوص اجرای برنامه های مختلف هفته جوان در شهرستان اراک بحث و تبادل نظر شد.
هشت تا 15 اردیبهشت ماه امسال به عنوان هفته جوان نامگذاری شده است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.