علیرضا امین روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نیروها بر اساس ضوابط کمیته ای که با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تشکیل شده است با اولویت متقاضیان کار در شهرستان شازند و استان مرکزی جذب شدند.
وی ادامه داد: نخستین مرحله تعمیرات اساسی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند از 29 فروردین آغاز و تا 29 اردیبهشت ماه سال جاری نیز ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند بیان کرد: دومین مرحله تعمیرات اساسی این شرکت نیز پس از ماه مبارک رمضان به مدت 50 روز انجام می شود.
امین اظهار کرد: فرآیند تعمیرات اساسی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند با حداکثر نظارت بازرسان کنترل کیفی این شرکت انجام می شود.
وی گفت: هدف از تعمیرات اساسی واحد های پالایشگاهی، بررسی وضعیت سلامت دستگاه ها و تجهیزات پالایش در مدت کارکرد مداوم سالانه است.
شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تولید کننده بنزین یورو 4 و یکی از مهمترین پالایشگاه های نفت کشور است که به عنوان بزرگترین پالایشگاه تک واحدی ایران در سال 1372 با ظرفیت اسمی 150 هزار بشکه در روز راه اندازی شد.
این شرکت نخستین پالایشگاهی است که کار مطالعه و عملیات اجرای آن بعد از انقلاب اسلامی و در نخستین سال بعد از جنگ تحمیلی آغاز شد.
ظرفیت این پالایشگاه پس از مدتی با تلاش و کوشش نیروهای متعهد و متخصص به 171 هزار بشکه در روز رسید.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.