حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) خمین افزود: فرزندان انقلابی و جوانان تلاشگر در بخش اقتصادی طرح های بسیار بزرگی اجرا کردند که سبب تولید و صادرات کالا شده است.
وی ادامه داد: دستیابی به این توفیقات، نوید رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور است که جوانان توانمند، مبتکر، شجاع و انقلابی آن را رقم می زنند.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: با وجود همه دسیسه های دشمن برای دلسرد کردن مردم به ویژه جوانان از این انقلاب، همچنان گام های استواری برای آبادانی کشور وجود دارد.
خطیب جمعه خمین افزود: مردم و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن امسال جواب دندان شکنی به دسیسه های دشمن دادند.
حجت الاسلام حسینی با تبریک روز زن و سالروز میلاد فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره ) افزود: اسلام به زن شان، منزلت و عظمت داده است تا تربیت کننده انسان هایی چون ائمه اطهار و امام خمینی (ره) باشد.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) بعد از 14 قرن توانست حکومت دینی و اسلامی تشکیل دهد و این حاصل تربیت صحیح و ایفای نقش مادری مذهبی بود.
خطیب جمعه خمین گفت: دشمنان با تبلیغات منفی سعی در تضعیف جایگاه زن و نقش مادری دارند و با ترویج فرهنگ کاهش فرزندآوری، به دنبال سیطره سیاست های خود در دیگر کشورها هستند.
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: از مسئولان انتظار می رود در مقابل تهدیدهای دشمنان موضع گیری هوشمندانه داشته باشند.
امام جمعه خمین با اشاره به جنایات گروه فرقان افزود: منافقان کوردل در این تفکر خام بودند که با ایجاد ترس و تهدید مردم سنگر انقلاب و نماز جمعه را رها می کنند.
خطیب جمعه خمین تاکید کرد: مردم با ترس و تهدید از صحنه خارج نمی شوند و شهادت را افتخار خود می دانند.
حجت الاسلام حسینی افزود: دفاع مقدس و دوران پرحماسه آن گنجی فرهنگی و پر ارزش برای ملت ایران است و نباید ایثارگری ها و رشادتهای آن دوران به فراموشی سپرده شود .
وی افزود: اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد و نماز جمعه در 2 شهر آن اقامه می شود.
/3075/7277
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.