غلامرضا حقایق پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رونمایی از کتاب عمو کمال و همچنین مستند دست از دیگر برنامه هایی هستند که به مناسبت هفته شهدا در قزوین انجام می شود.
وی اضافه کرد: تجلیل از اعضای ستاد شاهد دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی و تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر استان همراه با تکریم از همسران و مادران شهدا همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن از دیگر برنامه های مربوط به این مناسبت در استان قزوین هستند.
وی، همایش قرآنی به منظور تجلیل از خانواده شهدای قرآنی استان، تجلیل از خادمان شهدا، ورزشکاران و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت، مسابقه شنای ایثارگران در استخر شهید رجایی و برپایی همایش عمومی 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا به همراه جشن تکلیف فرزندان کارکنان و ایثارگران استان در حسینیه امامزاده حسین(ع)، شورای اداری استان ویژه‌ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ویزیت رایگان مردم در درمانگاه صابرین و تجلیل از مدیران فعال استان در ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و یادواره های شهدا در نقاط مختلف استان را نیز از دیگر برنامه های مربوط به این مناسبت اعلام کرد.
16 تا 22 اسفند همزمان با سالروز تاسیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 1358به عنوان هفته بزرگداشت شهدا نام گذاری شده است.
استان قزوین دارای سه هزار شهید و هفت هزار جانباز است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.