به گزارش ایرنا عبدالرضا فرجیان دوشنبه در آئین معارفه سرپرست منطقه یک بنیاد شهید و امور ایثارگران اهواز با اشاره به کمبود اعتبار برای اجرای کامل طرح ساماندهی گلزارهای شهدای استان اظهار کرد : از مجموع 20هزار گلزار شهید در سراسر کشور ، 668 گلزار معادل هفت درصد این رقم در خوزستان قراردارند که بیشتر این گلزارها به بهسازی و ساماندهی نیاز دارند.
به گفته وی هم اکنون برخی از گلزارهای شهدای در استان در وضعیت نامطلوبی قرار دارند.
فرجیان با اشاره به اینکه 15هزار و 735 مزار شهید در خوزستان وجود دارد اظهار کرد: این استان به لحاظ تعداد شهدا ، پس از تهران، اصفهان، خراسان رضوی و فارس در مکان پنجم قرار دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جامعه هدف بنیاد شهید استان که به نوعی به آنان خدمت رسانی می شود200هزار نفر است که مهمترین بخش خدمت رسانی بنیاد ، رسیدگی به وضعیت درمانی مادران و پدران شهدا است.
وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و توان بیشتر خادمان شهدا ، در راستای رشد و اعتلای فعالیت ها و برنامه های بنیاد، خدمت رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام های بیشتر و خدمات مضاعفی را شاهد باشیم.
فرجیان افزود: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان بوده و مهمترین وظیفه مسئولان، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران است.
در این آئین سیدکاظم موسوی به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اهواز معرفی شد.
به گزارش ایرنا استان خوزستان با 33هزار و 880 جانباز معادل 6 درصد کل جانبازان کشور است.
استان خوزستان خاکریز اول هشت سال دفاع مقدس بود به گونه ای که حدود دو سوم شهدای کشور در مناطق عملیاتی خوزستان به شهادت رسیدند.
6065/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.