احمد طهرانی روز شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خمین افزود: مهارت آموزی بر اساس نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی زمینه ورود جوانان بیکار را به بازار کار فراهم می کند.
وی ادامه داد: بسیاری از جوانان این شهرستان به دلیل نداشتن مهارت های عملی لازم نمی توانند جذب بازار کار شوند اگر چه در شمار فارغ التحصیلان دانشگاهی قرار دارند.
سرپرست فرمانداری خمین گفت: واحد خودرو سازی در این شهرستان تا نیمه اول امسال مونتاژ و تولید خود را آغاز می کند که برای تامین نیروی انسانی این واحد صنعتی نیروی متخصص و ماهر نیاز است.
طهرانی با بیان اینکه مهمترین معضل این شهرستان بیکاری جوانان، ازدواج و مسکن است، افزود: برخی برنامه ها در خصوص رفع این مشکلات نظیر افزایش تسهیلات ازدواج از 50 میلیون به 150 میلیون ریال و بازپرداخت پنج ساله در سطح ملی انجام شده است.
وی گفت: تنها سینمای این شهرستان با اکران فیلم های مختلف با رغبت مخاطبان مواجه شده است و باید برای کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط از این ظرفیت استفاده کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان خمین نیز در این نشست گفت: 20 برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در هفته جوانان در این شهرستان تدارک دیده شده که برای برگزاری هدفمند این برنامه ها مشارکت همه دستگاه ها لازم است.
سعید امجدی افزود: تجلیل از جوانان نخبه، همایش کارآفرینی، تجلیل از مدال آوران ورزشکار، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری و همایش بزرگ پیاده روی شور و نشاط با اجرای برنامه های متنوع از مهمترین برنامه های تدارک دیده شده در هفته جوان این شهرستان است.
سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر در 11 شعبان به عنوان روز جوان در کشور نامگذاری شده است.
7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.