به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ همایش آسیبهای اجتماعی همزمان با هفته ازدواج با محوریت بررسی آسیب های اجتماعی شبکه های مجازی در فروپاشی بنیان خانواده در اردبیل برگزارشد.

راشدپرستار مدیرعامل موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش گفت: یکی از معضلات و آسیبهایی که نقش اساسی در فروپاشی نظام خانواده دارد مقوله مهم شبکه های مجازی بوده بگونه ای که مهرپدری و عاطفه مادری نسبت به فرزند و همچنین عشق به والدین توسط فرزندان عصر حاضر با ورود گوشیهای هوشمند مهر خانواده ها مورد تهدید قرار گرفته است.

وی افزود: در بحث طلاق حتما می دانیم که قبلا فرزند، یکی از دلایل مهم سازش در بروز اختلاف درون خانواده ها بوده است اما متاسفانه اکنون بسیاری از خانواده هایی که طلاق گرفته و همچنین بسیاری که در آستانه طلاق قرار دارند بدون لحاظ این امر اقدام به طلاق می نمایند و این یک پیام را به همراه خود دارد که نقش شبکه های مجازی در فروپاشی بنیان خانواده در عصر فعلی برجسته تر نشان داده می شود.

 پرستار در ادامه بیان داشت: موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل و دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل اقدام به برگزاری نشستهایی در حوزه آسیب های اجتماعی در قالب سلسله نشستهای آسیبهای اجتماعی نموده که در اواخر ماه جاری نیز شاهد برگزاری دومین نشست خواهیم بود لذا از عموم علاقه مندان که در این زمینه دغدغه دارند دعوت ب حضور می شود.

وی تصریح کرد: حضور جوانان و دبیران سازمانهای مردم نهاد به همراه اعضاء و همچنین روساء و دبیران و اعضای هیئات ورزشی در نشست های آسیب شناسی اجتماعی در حوزه های مختلف و استقبال گرم از اولین همایش منجرب گردید که سلسله نشستهایی با حضور کارشناسان مجرب در این زمینه برگزار گردد

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 730859
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.