به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی هاشمی افزود: در شب یازدهم فروردین ماه امسال گزارشی در مورد کشف جسد مرد جوانی در بیابان های اطراف یکی از روستاهای شهرستان به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شدکه به سرعت تیمی از کارآگاهان پلیس و پزشکی قانونی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: با معاینه جسد مقتول مشخص شد این فرد اهل و ساکن یکی از روستاهای دلیجان است که در محل نگهداری احشامش از چند ناحیه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان باخته است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد و در مرحله نخست، بستگان و آشنایان این فرد مورد بازجویی های تخصصی پلیس قرار گرفتند.
سرهنگ هاشمی ادامه داد: سرانجام سرنخ هایی از دست داشتن برادر مقتول در این قتل به دست آمد و با هماهنگی مراجع قضایی این فرد دستگیر شد.
وی گفت: متهم دستگیر شده به قتل برادرش اعتراف کرد و در بازپرسی ها عنوان کرده که مقتول را با شلیک گلوله یک اسلحه دست ساز از پا درآورده است.
فرمانده انتظامی خمین خاطر نشان کرد: بنا به اظهارات قاتل سلاح استفاده شده در این قتل در بیابان های اطراف محل حادثه کشف شد و مراحل تکمیل تحقیقات و روند رسیدگی قانونی به پرونده با هماهنگی مرجع قضایی در حال پیگیری است.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی دارای 50 هزار نفر جمعیت است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.