12آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این بیانیه که نسحه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: ملت فهیم ایران با رای قاطع به ارمان های نظام اسلامی زمینه بسط و اقتدار حاکمیت دینی در کشور را فراهم کردند.
در بخشی از این بیانیه آمده است:12 فرودین یادآور خاطره حماسه بزرگ ملت ایران در تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است و ملت آگاه و آزاده ایران اسلامی با رأی ‏قاطع آری انقلاب اسلامی را ‏تثبیت کردند و بر نوع و شکل حکومتی که مورد اتفاقشان بود، مهر تایید زدند.
بیانیه می افزاید: 12روز جمهوری اسلامی در سال 58 سرآغازی بر حیات واقعی اسلام ناب محمدی (ص) در عصرجاه طلبی و هواپرستی است و حضور معنادار ملت در همه پرسی این روز باید برای نسل های جوان تشریح و تبیین شود.
در بخشی از این بیانیه آمده است:ملت رشید ایران اسلامی در سال جاری که به تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، می‌کوشد تا با عزم راسخ ملی و همدلی و صمیمیت دوسویه دولت و ملت در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام های اساسی بردارند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کند، پشتیبانی از ولایت فقیه به عنوان محوریت وحدت ملی باید سرلوحه امور آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.
12 فروردین سال 1358 اولین همه پرسی در نقاط مختلف ایران برگزار شد که در آن بیش 98 درصد از مردم به نظام جمهوری اسلامی رای آری دادند و این روز از سوی امام خمینی(ره) به نام روز جمهوری اسلامی نامگذاری شد.
6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.