غلامرضا تاجگردون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، حمله موشکی سپاه به گروه تروریستی داعش را بیانگر قدرت و توان ملت ایران و نیروهای مسلح ذکر کرد و اظهار داشت: حمله قدرتمندانه سپاه پاسداران علیه داعش، نشان داد جمهوری اسلامی ایران با هر نوع تعرض برخورد جدی خواهد کرد و تمام تلاش خود را در صیانت از حقوق، مرزها و ملت ایران به کار می گیرد.
وی بیان کرد: حرکت تروریستی دشمنان ایران اسلامی نشان دهنده ترس آنها از حضور مردم ایران درکنار مسئولان نظام است.
رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس ابراز کرد: ایجاد وحشت در بین مردم یکی از اهداف تروریست ها در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل بود که این هدف شوم با تلاش نیروهایی امنیتی کشور ناکام ماند.
تاجگردون ادامه داد: گروههای تکفیری داعش بدانند که در صورت تکرار چنین جنایاتی هیچ نقطه ای از جهان برای آنها از طرف ایران اسلامی امن نخواهد بود.
وی به توان نظامی ایران اشاره کرد و گفت: تجربه سال های گذشته نشان داد هر حرکت تروریستی و دشمنی با ملت ایران نه تنها تاثیر منفی ندارد بلکه سبب تقویت بیشتر ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
وی تصریح کرد: حرکت بسیار مقتدرانه نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی کشور علیه داعش، قدرت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.
وی ابراز کرد: دشمنان بدانند با این حرکت ها هیچ خللی در ارداه ملت ایران شکل نخواهد گرفت.
تاجگردون گفت: نیروهایی امنیتی کشور در این عملیات سیلی محکمی به تروریست ها و حامیان آنها در منطقه و جهان زدند.
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه(28خرداد) با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری داعش را در دیرالزور سوریه هدف حملات موشکی خود قرار داد.
در این حمله موشکی که از استانهای کردستان و کرمانشاه انجام شد، پایگاه‌های فرماندهی، مراکز ساخت و تولید خودروهای انتحاری و مراکز تجمع تروریستها با شلیک 6 موشک زمین به زمین میانبرد سپاه پاسداران هدف قرار گرفت و منهدم شد.
تروریستهای تکفیری روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در دو حمله تروریستی جداگانه به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در تهران 17 تن از هموطنان بیگناه و روزه دار را به شهادت رسانده و 56 تن را نیز مجروح کرده بودند.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
2082/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.