احسان مهدوی هزاوه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 19 میلیارد ریال این تسهیلات در قالب تسهیلات ازدواج و 34 میلیارد ریال آن نیز در قالب تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شد.
وی ادامه داد: 491 شغل جدید سال گذشته با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در استان مرکزی ایجاد و یک هزار و 755 شغل نیز تثبیت شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی بیان کرد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده توسط این صندوق، 13 میلیارد و 450 میلیون ریال در راستای ایجاد اشتغال جدید در بخش صنعت، 92 میلیارد ریال در بخش خدمات و 22 میلیارد ریال در بخش کشاورزی پرداخت شده است.
مهدوی یاد آور شد: سال گذشته 74 میلیارد و 660 میلیون ریال تسهیلات در قالب تفاهم نامه با دستگاه های تخصصی از جمله سازمان بهزیستی، راهداری، زندان ها، شیلات، میراث فرهنگی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، کمیته امداد و مرکز ملی فرش برای ایجاد اشتغال در استان مرکزی پرداخت شده است.
مهدوی گفت: همچنین در این مدت 9 میلیارد ریال نیز توسط صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی به 2 شرکت تعاونی پرداخت و 48 شغل جدید توسط این تعاونی ها در استان ایجاد شد.
استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد صنعتی، به عنوان قطب چهارم صنعت ایران و دومین قطب صنایع مادرتخصصی کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در تولید در رتبه اول کشور قرار دارد.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.