به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این دانش آموزان در ابتدا به اجرای چند سرود و برنامه فرهنگی پرداخته و در ادامه سئوالات خود را در خصوص چگونگی فعالیت های این نهاد فرهنگی و اجتماعی و نحوه کمک رسانی به نیازمندان به ویژه همتایان دانش آموزان مطرح کردند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از حضور دانش آموزان در این اداره کل گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی است که تنها برای ارتقای معیشت نیازمندان تلاش نمی کند بلکه آنان را توانمند می کند.
امیر خوش نیت افزود: امروز خانوارهای تحت حمایت با مشکلات زیادی در زمینه اشتغال،درمان،تحصیل،مسکن و ازدواج روبرو هستند که کمیته امداد برای رفع این نیازها تلاش می کند.
وی به اجرای طرح محسنین کمیته امداد امام (ره) قزوین اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح کودکانی که پدرانشان قادر به فعالیت جهت امرار معاش خانواده نیستند یا پدرانشان خانه را ترک کرده و یا در زندان به سر می برند، تحت حمایت حامیان قرار می گیرند.
خوش نیت تصریح کرد: کمیته امداد برای درمان نیازمندان، خرید مسکن و اجاره و همچنین بازسازی و بهسازی منازل مسکونی و موضوع مهم اشتغال به نیازمندان خدمات ارائه می کند.
در حال حاضر بیش از سه هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که خدمات کمک تحصیلی به آنها ارائه می شود.
7390*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.