به گزارش ایرنا، این جشنواره در سه بخش صحنه‌ای، خیابانی و جنبی از 16 تا 18 اسفندماه جاری در محل فرهنگسرای آئینه اراک برگزار شد.
16 اثر به مرحله نهایی این جشنواره راه یافته بود که 10 اثر در بخش صحنه ای، چهار نمایش در بخش تئاتر خیابانی و 2 نمایش در بخش جنبی اجرا شد.
در بخش بازیگری زن این جشنواره از فاطمه طیبی تقدیر شد و در بخش هنرمندان نیز شبنم عالی اول شد وفاطمه قاسمی و کمند خلجیان به صورت مشترک دوم شدند و حدیث شاهی رتبه سوم را کسب کرد.
در بخش بازیگری مرد نیز با تقدیر از رامین قادری و خشایار فراهانی، در بخش هنرمندان شایان سلطانی، محمد طبخی و عادل کوچکی مطلق به ترتیب رتبه های اول تا سوم این جشواره را به دست آوردند.
در بخش کارگردانی نیز با تقدیر از محمد جواد طاهری، شبنم عالی، شاهین سلطانی و شهاب پیرولی به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش نویسندگی این جشنواره محمد جواد طاهری با نمایشنامه 'سلاخ و قناری' اول شد و شهرام سلطانی نویسنده نمایشنامه 'من' و شهاب پیرولی نویسنده نمایشنامه 'هیس' به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش طراحی صحنه این رقابت های هنری نیز از شبنم عالی برای طراحی صحنه نمایش پشت بام تقدیر شد.
علی ایزدی، هوشنگ توکلی و حسن دولت آبادی از هنرمندان کشوری تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان داور مرحله نهایی در این جشنواره حضور داشتند.
یک هزار و 200 هنرمند نمایش در 20 گروه تخصصی در استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.