به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های این هفته نماز جمعه آشتیان در مصلی آیت الله دانش این شهر افزود: پیشرفت های اقتصادی و صنعتی زیادی در کشور وجود دارد اما، آسیب های اقتصادی نیز عمیق است و باید با شناسایی و حرکت های کاربردی و بهنگام اصلاح شود.
وی گفت: کشور توانسته در حوزه های علمی، نانو، هوافضا و دفاعی، سلولهای بنیادی، دارو درمان و فعالیت های صلح آمیز هسته ای موفقیت های زیادی داشته باشد اما هنوز نواقص زیادی در حوزه ساختاری اقتصاد وجود دارد که باید به سرعت ترمیم شود.
امام جمعه آشتیان آسیب های اجتماعی و مشکلات معیشتی مردم را از مسائلی عنوان کرد که نیازمند ترمیم جدی است و در آن باید همه بخش های نظام و مردم مسئولانه و هدفمند پای کار باشند.
حجت الاسلام نیشابوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز وفات ام البنین (س) وروز تکریم از همسران و مادران شهدا افزود: ایثار و فداکاری صبر و پایداری مادران و همسران شهدا در 8 سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است و ملت ایران قدردان خانواده شهدا هستند.
وی در رابطه با هفته احسان و نیکوکاری گفت : مسئولان باید به فکر محرومان و طبقات ضعیف جامعه باشند و برای توانمندسازی آنان برنامه های اثربخش ارائه دهند.
امام جمعه آشتیان در بخش دیگری از سخنانش گفت : آمریکا برای صدور قطعنامه علیه کشورمان ناکام ماند و روز به روز به اقتدار ایران اسلامی افزوده می شود.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.