به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی لاهیجان اظهار داشت: برای اشتغال زایی، شورای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان فعال شده و طرح های گردشگی و صنعتی را دنبال می کند و توانسته از 600 میلیارد تومان اعتبارات استانی، 30میلیارد تومان را جذب کند.
وی ادامه داد: همه باید در این زمینه همکاری کنند تا راه حل های بهتری برای آسیب های اجتماعی در شهرستان لاهیجان، ابتدا برای اشتغال و بیکاری و سپس مواد مخدر و در مرحله بعد برای بدحجابی ارائه شود.
احمدی با تاکید بر لزوم مراقبت بیشتر خانواده ها از فرزندان برای گرفتارنشدن در دام اعتیاد، به اهمیت کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان اشاره و اضافه کرد: این کارگروه اهمیت زیادی دارد و همه مسئولان ذیربط باید با حضور در آن، در جهت حل مشکلات و آسیب های اجتماعی نقش داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: در مبارزه با اعتیاد و معضل بیکاری، رسانه ها نیز می توانند کمک شایانی کنند.
فرماندار لاهیجان همچنین به اهمیت عوامل شخصیتی، فردی و اجتماعی در خصوص آسیب های اجتماعی اشاره کرد و بر فعال شدن سامانکده اجتماعی توسط شهرداری در ارتباط با ساماندهی آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
وی افزود: سوادآموزی در ایران به پایان نرسیده و باید کوشید بر اساس استانداردهای یونسکو، برای ارتقاء آموزش تمام توان به کار گرفته شود و تصور نکنیم که سوادآموزی تمام شده است.
در این جلسه همچنین بر آمادگی شهرستان برای برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تاکید شد.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه، در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار : فرهاد نظرپور **انتشاردهنده:کبیری
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.