احمد طهرانی روز چهارشنبه در نشست مشترک کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی و ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت، افزود: نشاط و شادمانی از مولفه های مثبت در جامعه است و نباید در آیین ها و مناسبت ها با رفتارهای خطرآفرین همراه شود.
وی اظهارکرد: حفظ ارزش ها و هنجارها و احترام به حقوق شهروندی و قانون در آیین چهارشنبه پایان سال ضروری است و با متخلفان برخورد می شود.
سرپرست فرمانداری خمین خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و قوه قضائیه باید تدابیر لازم را در این زمینه بیندیشند و از بروز حوادث دلخراش پیشگیری کنند.
طهرانی با تاکید بر تمهیدات لازم برای برقراری نظم و امنیت در شب چهارشنبه آخر سال در این شهرستان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید در این خصوص آمادگی کامل داشته باشند.
وی ادامه داد: حوادث چهارشنبه سوری پارسال در مقایسه با مدت مشابه قبل آن کاهش داشت و باید با اقدامات پیشگیرانه آمار قربانیان این حوادث که بیشتر نوجوانان و جوانان هستند در سال جاری به حداقل ممکن برسد.
شهردار خمین گفت: ایستگاه های آتش نشانی این شهرستان برای بروز حوادث احتمالی آیین چهارشنبه سوری آمادگی کامل دارد.
ابوالفضل مرتضیان افزود: تدابیر لازم برای چهارشنبه پایان سال اندیشیده شده و در این روز سه خودرو آتش نشانی با تجهیزات کامل و یک گشت سیار آماده مقابله با سوانح و حوادث احتمالی است.
وی از جمع آوری مواد اشتعال زا از سطح شهر خبر داد و گفت: این اقدام در راستای از بین بردن زمینه کاهش آتش سوزی انجام شده است.
مرتضیان بیان کرد: ماموران آتش نشانی خمین برای چهارشنبه پایان سال آماده باش هستند و در صورت بروز حادثه احتمالی به محل اعزام می شوند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که 70 هزار نفر آن در شهر ساکن هستند.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.