سعید اسمعیل پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آتش نشانی سمنان در 86 عملیات آتش سوزی، حادثه و امداد و نجات در بهمن 96 خدمت رسانی کرد که 43 مورد عملیات امداد و نجات بود و از این تعداد نیز 24 مورد مربوط به حبس شهروندان در آسانسور بود.
وی یادآور شد: در بهمن 96 ماموران آتش‌نشانی سمنان در 43 مورد آتش‌سوزی و 43 مورد عملیات امداد و نجات در بهمن 96 ارایه خدمت کردند.
اسمعیل پور گفت: در بهمن96 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان 2 هزار و 450 تماس مردمی در سامانه 125 داشت که بر اساس این میزان تماس 34ساعت و 6 دقیقه عملیات مهار آتش و امداد و نجات انجام شد.
اسمعیل پور عنوان کرد: ماموران آتش نشانی در این ماه در43 مورد حادثه جداگانه شامل باز کردن در خانه و خودرو برای رفع حبس شهروندان، گیرکردن حلقه یا انگشتر، تصادف و واژگونی خودرو، حبس در آسانسور و گرفتن حیوانات موذی حضور یافتند و به شهروندان امدادرسانی کردند و از خطرات ناشی از این حوادث نجات دادند که بیشترین آمار حوادث با 24 مورد مربوط به محبوس شدن در اماکن و آسانسور بود.
وی، میانگین زمان رسیدن آتش نشانان سمنان به محل حوادث گزارشی را سه دقیقه و 12 ثانیه عنوان و خاطرنشان کرد: آتش نشانان 43 مورد حوادث آتش سوزی را در بهمن96 پوشش دادند که 21 مورد مربوط به معابر شامل ساختمان‌های متروکه، ضایعات و سطل‌های زباله بود و کمترین آتش‌سوزی نیز به مراکز تجمعی اختصاص داشت.
رئیس سازمان آتش نشانی سمنان خاطرنشان کرد: پنج مورد از این حوادث آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داد که توسط نیروی های عملیاتی پوشش داده شد و تعداد نجات‌یافتگان در این عملیات ها 47 نفر بود که توسط نیروی های عملیاتی امدادرسانی شدند.
آتش نشانی سمنان چهار ایستگاه فعال با 77 مامور در سه نوبت کاری دارد.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.