مرتضی امیدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در این مطلب آورده است: رویکرد وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان و راه اندازی خانه جوان در استان ها ازتصمیم های مطلوب است.
امیدی افزود: با توجه به پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان، حمایت های استانداری و توجه مدیریت شهری اراک فضایی در اختیارجوانان و فعالان این عرصه قرار می گیرد و خوشبختانه این فضا فارغ از نگاه سیاسی محلی برای مطالبه گری جوانان، فعالیت های اجتماعی سمن های جوانان خواهد بود.
وی گفت: هر فردی فارغ از سلایق سیاسی در چارچوب قوانین قابلیت استفاده از خانه جوان را دارد چرا که نگاه حاکم در حوزه جوانان کاملا غیر سیاسی است و بی شک سهم خواهی در این حوزه راه به جایی نخواهد برد.
استان مرکزی نیازمند سرمایه گذار در توسعه انرژی های پاک، تخصص مدیران و جوانگرایی ملاک اصلی انتصابات شهرداری، برگزاری یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اراک و بهره برداری از چهارطرح عمرانی و خدماتی توسط بهزیستی استان مرکزی از دیگر عنوان های خبری این شماره هفته نامه تعامل است.
هفته نامه تعامل با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی با صاحب امتیاز و مدیر مسئولی رضا صفائی نسب زیر نظر شورای سردبیری مننتشر می شود.
استان مرکزی دارای سه روزنامه، 31 هفته نامه، 13 دو هفته نامه، 16 ماهنامه، سه 2 ماهنامه، 18 فصل نامه و 2 فصلنامه است.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.