به گزارش ایرنا، فریبا محمدیان روز دوشنبه در دومین روز از نخستین گردهمایی فرهنگی آموزشی سازمان های مردم نهاد فعال حوزه فرهنگی، ورزش کشور که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در اردوگاه فرهنگی تربیتی ایثار کردان در حال برگزاری است با اشاره به نقش نهادهای مدنی در توسعه ورزش بانوان افزود: به همین منظور، سازمان های ورزشی می توانند مدل خوبی برای سازمان های مردم نهاد باشند.
وی با بیان اینکه توسعه شرط برقراری ارتباط بین سازمان های مردم نهاد با حوزه های مختلف ورزشی فرهنگی و اجتماعی است اظهار داشت: فعالیت های اجتماعی به رگ های حیات نیاز دارد که سمن ها خون این رگ ها و بانک انرژی، خلاقیت و امید هر جامعه ای هستند.
محمدیان گفت: وجود سمن های فعال موجب ایجاد، جامعه ای سرشار از خلاقیت خواهد شد، سازمان های مردم نهاد، سازنده میدانی منابع انسانی هستند و اگر این فضای میدانی در قالب تشکل سمن ها به درستی برنامه ریزی شود، سازمان ها در آینده با پرسنلی با تجربه مواجه می شوند.
وی با اشاره بر اینکه تعداد سازمان های مردم نهاد در جهان از مرز 10 میلیون عبور کرده افزود: کشور آمریکا در سال 2017 بیش از یک و نیم میلیون سازمان مردم نهاد داشته که باید مدل های مختلف کشورهای متعدد در این عرصه را مورد بررسی قرار دهیم.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ورزش به حوزه تکنولوژی، فرهنگ، علم مهندسی، عمران، اجتماع، سیاست، علم پزشکی و پیراپزشکی نیاز دارد، افراد خلاق در تمام حوزه های جامعه در امر ورزش اثرگذار هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.