فرماندار نیمروز در حاشیه آیین افتتاح سالن کشتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شهرستان زادگاه امید آرامی قهرمان کشتی گیر نوجوان جهان است.
محمد حسین دهمرده گفت: این استعداد و توان در رشته کشتی در نیمروز وجود دارد بنابراین نیاز است تا حرکت وسیعی با همکاری ادارات و سازمان های مردم نهاد برای قهرمان پروری در این شهرستان آغاز شود.
وی تاکید کرد: برای ساخت سالن ویژه ورزش کشتی با اداره کل ورزش و جوانان استان رایزنی و مقرر شد امسال این سالن در شهرستان نیمروز ساخته شود.
فرماندار نیمروز گفت: کشتی گیران این شهرستان زیر نظر عباس آرامی مربی اسبق تیم ملی کشتی ایران آموزش داده می شوند.
رئیس هیات کشتی نیمروز نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با شروع فعالیت دوباره هیات کشتی در این شهرستان تمام کمیته ها و هیات رئیسه آن تشکیل شده است.
احمد امیرشاهی افزود: با شروع فعالیت هیات کشتی 50 نفر ورزشکار برای استعدادیابی نام نویسی کردند.
وی تاکید کرد: شهرستان نیمروز در زمینه های مختلف ورزشی استعداد دارد و این ظرفیت را امید آرامی ثابت کرده است.
وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت های منطقه ای، استانی و کشوری برای رشد کشتی استفاده می کنیم گفت: درخواست ایجاد سالن ویژه کشتی در این شهرستان از استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار نیمروز شده است و امیدواریم در سالجاری کلنگ ساخت آن به زمین زده شود.
به گزارش نیمروز به عنوان یکی از شهرستانهای پنج گانه حوزه سیستان شامل(زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز) در 210 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
7317**3213خبرنگار: حامد غلامی**انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.