به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه،‌اظهار کرد: وزیر خارجه بسیار هوشمندانه و مقتدرانه پاسخ نمایش مضحک نخست وزیر رژیم صهیونیستی را داد که تحسین مقام معظم رهبری را به همراه داشت.
وی افزود: جمله دکتر ظریف مبنی بر اینکه «شاهد سیرکی مضحک بودیم که ارزش پاسخگویی ندارد و بهتر است به موضوعات جدی بپردازیم» را زیرکانه و قابل تامل ارزیابی کرد.
خظیب جمعه ساوه، سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج را تسلیت گفت و برای خانواده های داغدار این حادثه آرزوی صبر و شکیبایی کرد.
امام جمعه ساوه تصریح کرد: تلاش نیروهای امدادی اعم از ارتش، ‌هلال احمر و سپاه که برای یافتن لاشه هواپیما و پیکر جان باختگان قابل تقدیر است.
خطیب نماز جمعه ساوه در ادامه به حوادث خیابان پاسداران تهران اشاره کرد و گفت: هر شهروندی که زیر چتر نظام جمهوری اسلامی زندگی می کند،‌ از حقوق شهروندی بهره مند است حتی اگر مسلمان هم نباشد اما اقدامات اشخاص یا گروه ها با هر عنوانی که بخواهند نظم و امنیت کشور را مخدوش کنند، از نظر دینی، ملی و بر اساس قانون محکوم است.
حجت الاسلام حسینی خویشتن داری پلیس در حوادث مذکور را ستود و گفت: این رویه تعاملی پلیس نشان از اقتدار و صلابت آنها دارد
وی اظهار کرد: از مسئولان عالی کشور به ویژه وزارت کشور درخواست می شود تا با مخلان امنیت کشور به دور از مماشات برخورد کنند چرا که تهدید امنیت ملی، به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با جمعی از مردم آذربایجان، ‌گفت: معظم له بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و پرهیز از سیاه نمایی تاکید کردند و همه باید در این مسیر گام بردارند.
وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب،‌ حرکت انقلابی عظیم ملت ایران در سال 57 نه تنها تمام نشده بلکه تازه شروع شده و این مسیر باید عمیق تر و خردمندانه تر تداوم یابد.
خطیب جمعه ساوه همچنین از طرح 2 فوریتی جمعی از نمایندگان در مورد بررسی اموال برخی مسئولان استقبال کرد و گفت: بر اساس این طرح کمیته ای از نهادهای نظارتی،‌ قضائی و امنیتی برای بررسی اموال مسئولان تشکیل می شود.
امام جمعه ساوه با اشاره به هشتم اسفند سالروز تاسیس امور تربیتی در مدارس کشور، افزود: این اقدام از صدقات جاریه به حساب می آید زیرا در آموزه های اسلامی،‌ آموزش همواره با پرورش توام بوده و بدون تقویت زیرساخت های امور تربیتی،‌ آموزش بی نتیجه خواهد بود.
شهرستان ساوه با بیش از 290 هزار نفر جمعیت،‌ دومین شهرستان پرجمعیت استان مرکزی است که در چهار شهر ساوه، آوه، غرق آباد و نوبران نماز عبادی، سیاسی جمعه برگزار می شود.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.