به گزارش ایرنا، در این پیام که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: 22 بهمن ماه نقطه عطفی در دفتر قطور افتخارات ملت آگاه ایران است و ملت همیشه در صحنه ایران با حضور گسترده در راهپیمایی این روز مهر تایید بر نظام اسلامی می زنند.
پیام می افزاید: انقلاب اسلامی توانسته با آرمان های مترقی و توکل به خدا روز به روز پله های ترقی را بپیماید و به الگویی کم نظیر برای آزدادگان جهان تبدیل شود.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: اکنون نهال انقلاب اسلامی به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدها عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است و ملت همیشه در صحنه بار دیگر با شرکت حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان قسم خورده نظام نشان می دهند که پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده آنان برای خدشه زدن به نظام اسلامی بی اثر است.
در ادامه این پیام عنوان شده است: با اوج گرفتن پیشرفت ها و رشد و تعالی ایران، ملت انقلابی در کنار مسئولان با نیرویی مضاعف به پیش می روند و برای عزت و افتخار نظام اسلامی می کوشند.
این پیام اضافه کرده است: پیام صلح و استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران و مکتب نورانی خمینی(ره) کبیر در گوش میلیون ها آزادهِ حقیقت جو سرتاسر گیتی، طنین انداز شده و انعکاس صدای آن در میان ملت های مسلمان و کشورهای منطقه خاورمیانه، لرزه ای بزرگ بر اندام استکبار جهانی انداخته است.
در ادامه این پیام آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی با تبریک فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت می کند تا یکبار دیگر با حضور با شکوه و پر صلابت خویش در این راهپیمایی، ضمن ابراز وفاداری به آرمان های رفیع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر با رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کرده و عزم راسخ، وحدت کلمه، همدلی و انسجام خود را به منصه ظهور برسانند.
در بخش دبگری از این پیام آمده است: آیین جشن انقلاب اسلامی و راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در شهر اراک، از ساعت 10 صبح در مسیرهای پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز، مصلای بیت المقدس با حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه، همراه با سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود.
همچنین آیین نورافشانی و بانگ توحید و وحدت بخش 'الله اکبر' نیز راس ساعت 21 شامگاه شنبه همزمان با سراسر ایران اسلامی از فراز بام ها و مساجد پخش می شود.
بیش از پنج هزار و 500 برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف استان مرکزی برگزار شد.
راهپیمایی 22 بهمن در 150 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.