به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: ملت ایران با حضور پرشور خود در این راهپیمایی یکبار دیگر حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اسلامی نشان می دهند و نفرت و انزجار از سیاست های غلط استکبار جهانی را فریاد می زنند.
وی اظهار کرد: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن مشت سنگینی بر دهان یاوه گویان بویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل غاصب است و این امر مهم را به دشمنان نظام می رساند که ملت ایران از استکبار جهانی بیزار و متنفر است.
امام جمعه سروآباد به برخی ناآرامی ها در کشور نیز اشاره کرد و افزود: آمریکا و اسرائیل قصد داشتند از ناآرامی های اخیر به نفع خود سوء استفاده کرده و به انقلاب اسلامی ضربه بزنند اما با حضور به موقع مردم همیشه در صحنه این توطئه آنها نیز همچون سایر توطئه های شوم شان خنثی و برملا شد.
ماموستا سجادی در خطبه اول نماز هم به موضوع توبه در اسلام اشاره کرد و گفت: یکی از راه های بخشش گناهان و رهایی از خشم و عذاب سخت الهی توبه کردن و طلب مغفرت از خداوند متعال است.
وی تاکید کرد: کسانی که از گناهان خود پشیمان شوند و رو به درگاه خداوند متعال توبه کنند، خداوند توبه آنها را قبول کرده و در کارنامه اعمال آنها، کردار و عمل صالح نیز می افزاید و در دنیا و قیامت آنها را رستگار می کند.
وی اضافه کرد: خداوند متعال توبه کنندگان را دوست دارد و کسانی که از ته قلب و با جان و دل توبه کنند و به راه راست برگردند، مورد لطف و رحمت خود قرار می دهد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار: امید بهمنی
7354/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.