به گزارش ایرنا، برای ساخت و تکمیل این واحدهای مسکونی در مجموع سه میلیارد و 134 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.
بلوار روستای مجتمع از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه نیز روز شنبه با حضور استاندار مرکزی بهره برداری شد که 12 روستا را به هم متصل می کند.
با افتتاح این طرح که 17 میلیارد ریال سرمایه گذاری داشته، شرایط تردد برای ساکنان روستاهای مجاور با استفاده از این بلوار 2 و نیم کیلومتری تسهیل شده است.
در سفر یک روزه استاندار مرکزی به زرندیه همچنین خانه بهداشت روستای صدرآباد با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال آغاز به کار کرد و 2 طرح آبیاری تحت فشار با اعتبار هفت میلیارد و 400 میلیون ریال، گلخانه ای هیدروپونیک در روستای بربر بخش مرکزی با 20 میلیارد ریال اعتبار نیز بهره برداری شد.
همچنین مجتمع خدمات رفاهی مهتاب زرندیه با اعتباری افزون بر 68 میلیارد و 500 میلیون ریال در ورودی شهر مامونیه واقع در اتوبان تهران به ساوه با حضور مقامات استان مرکزی به بهره برداری می رسد.
استاندار مرکزی در بدو ورود به شهرستان زرندیه بر مزار شهدای گمنام زرندیه حضور یافت و با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
دیدار با خانواده شهید اهل علی فتحی در روستای نصیرآباد بخش مرکزی نیز ار برنامه های دیگر استاندار مرکزی در این شهرستان است.
دیدار مردمی در مسجد روستای تقلیدآباد بخش مرکزی شهرستان زرندیه نیز از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار مرکزی به زرندیه است.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر از نظر وسعت دومین و از نظر جمعیت پنجمین شهرستان استان مرکزی است که درشاهراه مرکز به غرب و جنوب کشور قرار دارد.
4896/6539/6013/ خبرنگار: حمید فرقانی *** انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.