سید علی آقازاده روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی در خمین، افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل رشد دینی، بصیرت و معنویت در بین مسلمانان جهان را موجب شد و تاثیر و خیزش غیر قابل انتظاری را در دنیا ایجاد کرد.
وی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی اکنون چشم امید همه آزادی خواهان، مظلومان و مستضعفان دنیا به ایران اسلامی است و در این حوزه با اقتدار، سربلندی و عزت به پیش می رود.
استاندار استان مرکزی گفت: هیچ تحلیلگر، پیش گو و سیاستمداری فکر نمی کرد که انقلاب اسلامی به ثمر رسیده و حیات 40 ساله را تجربه کند اما این الگوی مترقی با بهره مندی از ظرفیت ولایت فقیه و بصیرت مردم پشت دشمنان را به لرزه آورده است.
آقازاده بیان کرد: انقلاب اسلامی موانع و توطئه ها را پشت سر گذاشته و توانسته الگویی مطلوبی از حکومتداری در سایه اسلام را به خوبی به جهانیان نشان دهد و مردم ایران نیز ثابت کردند که در هر شرایطی دست از آرمان های انقلاب برنمی دارند.
وی، وظیفه مدیران را در شرایط کنونی با وجود دسیسه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بسیار سنگین دانست و ادامه داد: تکلیف امروز مدیران جدیت در امور، همفکری و همراهی در پاسخگویی به مطالبات مردم و فرصت سازی اقتصادی است و باید حداکثر تلاش در این خصوص به کارگرفته شود.
استاندار استان مرکزی گفت: تقویت پیوند ملت - دولت با حلقه مدیریتی قوی و خدمت موثر به مردم روز به روز قوت بیشتری می گیرد و خدمت صادقانه و پاسخگویی به مطالبات بحق مردم مهمترین ماموریت مسئولان استانی ترسیم شده است.
آقازاده افزود: نظارت دقیق بر عملکرد کارمندان و مجموعه اداری و تکریم مردم از موضوعاتی است که حلقه مدیریتی استان باید با جدیت پی بگیرد و انتظار است که آستانه تحمل مدیران نیز در تکالیفشان بالاتر برود.
وی تاکید کرد: مشکلات و کمبود در منابع اقتصادی اگرچه شرایط کار را دشوارتر می کند اما، حلقه مدیریتی باید برمبنای کارآمدی، خلاقیت و تعهد امور را به پیش ببرد و دولت تدبیر و امید این مهم را سرلوحه کار مدیران خود قرار داده است.
استاندار مرکزی اظهارکرد: با برخورد خوب و تکریم مردم باید به مطالبات پاسخ داد چرا که مردم ولی نعمت انقلاب هستند.
نماینده مردم خمین در خانه ملت نیز در این آیین گفت: در حیات 40 ساله انقلاب اسلامی جبهه استکبار و دشمنان نظام برای نابودی و مهار این نهضت عظیم مردمی تلاش زیادی کردند اما همه نیرنگ ها تاکنون شکست خورده و نقش برآب شده است.
محمد ابراهیم رضایی افزود: انقلاب اسلامی ارزشمند ترین سرمایه ای است در اختیار ملت قرار دارد و باید برای حفظ و صیانت آن هوشیار و در صحنه بود.
وی اظهارکرد: دشمن با برنامه ریزی جدید برای نابودی انقلاب اسلامی وارد میدان شده است که باید بر راهبردها و تاکتیک های آن اشراف داشت و بر مبنای شیوه و مختصات به کار گرفته شده توطئه ها را بی اثر کرد.
رضایی تصریح کرد: برای فائق شدن بر توطئه های استکبار باید با تقویت وحدت و برنامه های هدفمند تدابیر مناسب اندیشید.
وی ادامه داد: جنگ نرم و فضای مجازی ابزار اصلی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است و در چنین شرایطی مردم باید با بصیرت این توطئه را خنثی کنند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان نظام همچنین از ابزار نارضایتی اقتصادی در اهداف پلیدشان کمک می گیرند که مردم باید در این خصوص نیز هوشیار باشند.
رضایی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با ورود به دهه چهارم همچنان سرافراز است و بر قله عزت قرار دارد و هیچ دشمنی نمی تواند به آن آسیب وارد کند.
وی اظهار کرد: با توجه به منابع محدود در پاسخگویی به مطالبات مردم باید صادقانه عمل شود و همه باید بکوشیم از امکانات موجود بیشترین بهره وری را در امور توسعه ای و بهبود معیشت مردم داشته باشد.
امام جمعه خمین نیز در این نشست گفت: امام راحل هیچ کاری را برای غیر خداوند انجام نمی داد و به همین دلیل توانست در دل های پاک مومنان در اقصی نقاط دنیا نفوذ کند.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: امام خمینی(ره) با هدف احیا و ترویج دین اسلام پا به عرصه گذاشت و توانست الگویی ارزشمند در برهم زدن مناسبات استکباری در جهان ایجاد کند.
وی در خصوص مشکلات زادگاه معمار کبیر انقلاب گفت: بر اثر خشکسالی های اخیر کشاورزان این خطه مشکلات زیادی دارندکه می طلبد از آنان حمایت شود.
امام جمعه خمین بیان کرد: کمبود فرصت های شغلی و بالا بودن نرخ بیکاری از معضلات جدی در خمین است و تسریع در تکمیل و راه اندازی واحدهای صنعتی سایپا و پتروشیمی می تواند در حل این معضل اثرگذار باشد.
سرپرست فرمانداری خمین نیز در این نشست گفت: مزیت اقتصادی خمین در حوزه کشاورزی است که در پی خشکسالی اخیر آسیب دیده و به همین دلیل توسعه صنعت در دستور کار قرار دارد.
احمد طهرانی افزود: دولت تدبیر و امید برای رونق صنعت در زادگاه امام راحل حمایت های خوبی داشته است.
وی اظهارکرد: فراهم کردن زیر ساخت های توسعه متوازن شهرستان خمین در دولت تدبیر و امید فراهم شده و این خطه پله های ترقی را طی می کند.
استاندار مرکزی در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با سفر به خمین در گلزار شهدا این شهر حضور یافت و با نثار گل و ذکر فاتحه با مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
دیدار با خانواده شهدا و بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی از برنامه های سفر یک روزه استاندار مرکزی به خمین است.
250اجرای برنامه فرهنگی، هنری، اقتصادی و ورزشی برای ایام الله دهه فجر خمین تدارک شده است.
شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی زادگاه امام راحل است.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.