در این بیانیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: دهه فجر سرمایه عظیم نظام اسلامی است که به همت امام خمینی(ره) متولد شد و الگوی تمام عیاری که با نام این نهضت شکل گرفت،امروز در تمامی جهان شناخته شده است.
بیانیه می افزاید: ملت مجاهد و قهرمان ایران اسلامی در بهمن‌ماه سال 1357 مزد زحمات و مجاهدت‌های خود را با سرنگونی حکومت طاغوت و استقرار نظام جمهوری اسلامی دریافت کرد و طنین استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان رساند و پس از پشت سرگذاشتن دشواری های فراوان با پیروی از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی اقتدار خویش را به نمایش جهانیان گذاشت.
در ادامه این بیانیه آمده است: مردم همیشه در صحنه ایران در بهمن 1357 با استمداد الهی و پایبندی به حکومت فقاهت دینی، خواهان حضور رهبر و مقتدای خویش شدند و با مقاومت در جهت تحقق وعده الهی، پایه‌های حکومت وابسته رژیم ستم‌شاهی را فرو ریختند.
بیانیه می افزاید: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان مرکزی فرا رسیدن دوازدهم بهمن، سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب، و مردم انقلابی و مبارز استان مرکزی تبریک گفته و یاد و خاطره تمام شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.
در ادامه این بیانیه آمده است: برنامه های دهه فجر امسال در نقاط مختلف شهری و روستایی استان با حضور پررنگ مردم می شود و در طلیعه این دهه نواختن زنگ انقلاب در محل زادگاه و بیت قدیمی امام راحل در شهر خمین اجرا و حجره طلبگی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حوزه علمیه اراک با حضور اقشار مردم و مسئولین در ساعت 9 و 33 دقیقه روز پنجشنبه گلباران می شود.
بیش از پنج هزار و 500 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر استان مرکزی اجرا می شود.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.