عبدالعظیم رضایی روز سه شنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی 'نه به ناآرامی های شهرستان ملایر'، اظهار کرد: این مشکلات در مقابل عظمت ملت ایران بسیار کوچک و پیش پا افتاده است.
وی با بیان اینکه در مقابل منافع ملی، مصالح مردم و حفظ نظام جمهوری اسلامی با کسی تعارف نداریم، گفت: نباید مسایل سیاسی را در مسایل امنیتی دخیل کنیم.
رضایی با تاکید بر اینکه باید مطالبات و خواسته های مردم را به رسمیت بشناسیم و در جهت رفع آنها تلاش کنیم، افزود: اینکه مردم مطالباتی در حوزه های اقتصادی، معیشتی و اشتغال دارند، واقعیت است، اما نباید عده ای به بهانه گرانی تفرقه ایجاد کرده و حرف های غیرواقعی بزنند.
وی با اشاره به اینکه دست ایادی کفر، استکبار جهانی و فرصت طلبان را در این تحرک ها شاهد بودیم، اضافه کرد: همچون گذشته مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، با وحدت و انسجام ملی، ناآرامی های اخیر را مدیریت کردند.
فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مربوط به یک جریان یا دولت خاص نیست، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی همه مردم، نخبگان جامعه، فعالان اجتماعی و مسئولان باید با هوشیاری، صداقت، تعهد به ارزش های نظام و پایبندی به خون مطهر شهدا، برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و رفع این مشکلات اولویت جدی مسئولان باشد.
رضایی با تاکید بر اینکه دولت پذیرای دیدگاه ها و انتقادات مطرح شده از سوی مردم و جناح های سیاسی است، گفت: ما از هرگونه انتقاد سازنده به مدیران، دستگاه های اجرایی و یا دولت استقبال می کنیم و آن را به رسمیت می شناسیم؛ اما باید این انتقادها با ساز و کار درست و قانونی باشد.
رضایی یادآور شد: به همین منظور چهارشنبه 13 دیماه راهپیمایی بزرگ 'نه به ناآرامی ها' ساعت 10 صبح از میدان شهید جوکار به سمت پارک شهید چمران ملایر برگزار می شود و پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میدان شهید جوکار به اهتزاز در می آید.
وی تاکید کرد: طبق تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همه مردم در صحنه حضور پیدا کرده و اتفاقات اخیر را محکوم می کنند و اجازه نمی دهند چنین حرکت های ناآگاهانه ای در کشور رخ دهد.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در استان همدان در غرب کشور واقع شده است.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.