میلاد هزاوه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارزش ریالی محصولات تولیدی این واحد صنعتیبه وزن 80 تن، بیش از 50 میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: شرکت صنعتی تولیدی هزاوه فعالیت خود را از سال 1372 با تولید انواع لوله های فلزی و فنرهای صنعتی آغاز کرد اما، از 10 سال گذشته به دلیل نیاز شرکت های پالایشگاهی و پتروشیمی داخلی، ساخت ساپورت های نگهدارنده لوله را آغاز کرد.
مدیر شرکت صنعتی تولیدی هزاوه اراک بیان کرد: تولیدات این شرکت در سال جاری به سفارش پتروشیمی بوشهر، 14 واحد نیروگاهی مپنا و پالایشگاه اصفهان بود که با وجود 2 ماه تا پایان سال شرکت به تمام تعهدات خود عمل کرده است.
وی اظهار کرد: شرکت صنعتی تولیدی هزاوه تنها تولید کننده ساپورت های نگهدارنده لوله در کشور است و پیش از فعالیت این شرکت، نیاز پالایشگاه ها، نیروگاه ها و پتروشیمی های کشور از خارج تامین می شد که بر این اساس سالانه بیش از 20 میلیون یورو ارز از کشور خارج می شد.
هزاوه اظهار کرد: 33 نفر در این واحد صنعتی به کار مشغول هستند که در صورت حمایت های دولتی در واگذاری سفارش های صنعتی، امکان اشتغال افراد بیشتری نیز در این شرکت وجود دارد.
وی ادامه داد: شرکت تولیدی صنعتی هزاوه اراک تا کنون با شرکت های صنایع نفتی لاوان، شرکت نفت سپاهان، شرکت ایریتک، پالایشگاه امام خمینی(ره) اراک، شرکت صنایع آذرآب اراک، شرکت پالایش نفت اصفهان، شرکت مهندسی فن آور معادن و فلزاتMMTE (طراحی و ساخت انواع اسپرینگ ساپورت پروژه سیرجان) و شرکت مهندسی فن آور معادن و فلزاتMMTE (طراحی و ساخت انواع اسپرینگ ساپورت پروژه گل گوهر) همکاری داشته و بخش قابل توجهی از تجهیزات مورد نیاز این شرکت ها را تولید کرده است.
بیش از 2 هزار و 800 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در استان مرکزی فعالیت می کنند.
این استان در قلب ایران، رتبه نخست تنوع محصولات صنعتی، جایگاه دوم صنایع مادر تخصصی و قطب چهارم صنعت کشور را به خود اختصاص داده است.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.