استاندار مرکزی در جمع مدیران و کارکنان آذرآب گفت: روزهای آینده با تزریق تسهیلات شاهد اوج فعالیت‌های شرکت آذرآب خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از اراک، سید علی آقازاده در بازدید از شرکت آذرآب گفت: شرکت آذرآب اراک در شرایطی است که هم به لحاظ مسائل اعتباری و تسهیلات و نگاه به بدهی‌هایی که به صندوق بازنشستگی، تامین اجتماعی و امور مالیاتی و بانک‌ها دارد در شرایط خوبی قرار دارد و در جلسه کارگروه ملی هم مصوب شد که بانک‌های عامل مهلتی را به آذرآب بدهند.

وی افزود: 30 میلیارد تومان از طرف بانک توسعه صادرات قرار است به آذرآب پرداخت شود و 40 میلیارد تومان هم در ارتباط با باز شدن ال سی برای خریدهای مواد اولیه اختصاص یافته و 20میلیارد تومان دیگر هم قرار است برای رفع مشکلات و رونق تولیدبه این شرکت داده شود. 

استاندار اظهار امیدواری کرد با اعطای این تسهیلات شاهد روزهای خوب و اوج فعالیت آذرآب که سال‌های قبل مشاهده می‌کردیم باشیم .

شیخ‌زاده مدیرعامل شرکت آذرآب اراک هم با اشاره به اینکه پروژه‌هایی به ارزش 200 میلیون دلار در دست این شرکت است، افزود : با تمام توان در حال فعالیت هستیم و برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: اوضاع کارخانه شرایط مناسبی دارد و با حمایتی که مسئولان استان مرکزی انجام می‌دهند مشکلات را پشت سر گذاشته و مواد و متریال به کارخانه وارد شده و در چرخه تولید قرار گرفته است .

شیخ‌زاده اظهار امیدواری کرد تا 3 تا 6 ماه آینده این شرکت با رفع مشکلات و موانع تولید به ظرفیت کامل تولید برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.