محمد تقی آبایی هزاوه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پرونده ها در کمیته های 2 نفره بررسی و برای چهار هزار و 731 نفر مقرری بیمه بیکاری برقرار شده است.
وی بیان کرد: 431 مقرری بگیر بیمه بیکاری در 9 ماه امسال در این استان به آموزش فنی و حرفه ای معرفی شده اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: در این مدت 26 تشکل کارگری جدید در این استان شکل گرفته و مجموع این تشکل ها در استان در بخش کارگری و کارفرمایی به 211 مورد رسیده است.
آبایی هزاوه عنوان کرد: در سال جاری یکهزار و 200 فقره پرونده در حوزه کارگری و کارفرمایی استان مرکزی به هیات حل اختلاف رسیده و علاوه بر پیگیری چهار هزار و 654 دادخواست کارگری، پنج هزار و 560 رای نیز در هیات تشخیص و حل اختلاف استان صادر شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: 82 واحد تولیدی این استان امسال مشکل دار بودند که 39 مورد از آن ها مورد حمایت های مختلف قرار گرفته است.
آبایی هزاوه تاکید کرد: مشکلات کارگری، کارفرمایی و واحدهای تولیدی استان مرکزی به صورت کامل رصد و بررسی می شود و همه توان برای گره گشایی از مشکلات و بهبود معیشت کارگران در استان به کار گرفته شده است.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای یک میلیون و 429 هزار و 475 نفر جمعیت است و در 2 سال گذشته پایین ترین نرخ بیکاری را در کشور داشته است.
پنج هزار و 572 نفر در استان مرکزی بیمه بیکاری دریافت می کنند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.