حجت الاسلام مهدی ایمانی روز دوشنبه در نشست بزرگداشت حماسه 9 دی که در دانشگاه فرهنگیان اراک برگزار شد افزود: مردم ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور حداکثری در حماسه 9 دی به جهانیان ثابت کردند که پشت سر رهبر خود ایستاده اند و از آرمان های انقلاب و رهبر دفاع می کنند.
وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در حماسه 9 دی دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس و در واقع درس عبرتی برای دشمنان و حامیان آنان بود.
رئیس امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی نیز در این نشست گفت: مردم ایران اسلامی با حضور خود در حماسه 9 دی اعلام کردند که انقلاب اسلامی مصادره شدنی نبوده و به رهبر و مردم تعلق دارد.
دکتر سعید فخاری افزود: مردم با حضور در این حماسه اعلام کردند که انقلاب متعلق به شهدا است و شهدا با هیچ جریان سیاسی ارتباطی ندارند.
وی ادامه داد: نباید دچار افراط و تفریط شد بلکه باید با پشت سر مقام معظم رهبری و تحت امر ولی فقیه مسیر اعتدال و میانه روی در مسائل را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
روز نهم دی ماه سال 88 مردم تهران و سایر استان های کشور در اعتراض به توطئه های دشمنان پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به خیابان ها آمدند و شکوه بصیرت و حضور حماسی خود را در دفاع از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند.
نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از نهم تا 19 دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شد.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.