به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز یکشنبه در نشست مشترک با فرمانداران استان مرکزی در اراک افزود: باید از تمامی ظرفیت های استان برای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کرد تا دامن جامعه از این گونه آسیب ها پاک شود.
وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه ها و نقطه نظرات استادان و نخبگان علمی راهکاری ارزشمند در فرآیند کاهش آمار آسیب های اجتماعی عنوان کرد.
حقیقی اظهار کرد: علما و روحانیان، ائمه جمعه و جماعات، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاری ها از جمله ظرفیت های ارزشمندی هستند که باید مسئولان را با ارایه راهکار در کاهش آسیب های اجتماعی یاری دهند.
وی با یادآوری اینکه، آگاه سازی افراد جامعه نخستین گام برای کاهش آسیب های اجتماعی است، اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم دولت و مردم، پیگیری و رسیدگی به آسیب های اجتماعی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با آسیب شناسی به موقع و برنامه ریزی کارشناسی هدفمند و بهره مندی از ظرفیت های داخلی می توان از بسیاری از آسیب های اجتماعی مقابله کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در این نشست با اشاره به رخدادهای سیاسی و اجتماعی در سطح ملی و همچنین استانی بر ضرورت اطلاع رسانی اقدامات و عملکرد دولت در شهرستان ها تاکید کرد.
حقیقی افزود: تشکل اتاق فکر آسیب های اجتماعی در فرمانداری ها و استفاده از ظرفیت مشاوران باید مورد اهتمام مسئولان استانی قرارگیرد.
یک میلیون و 429 هزار نفر در 14 شهرستان استان مرکزی زندگی می کنند.
6991/3075/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.