سعید بیک زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این هیات تجاری متشکل از مدیران ارشد هلدینگ افورت و مدیران عامل 9 شرکت بزرگ وابسته به آن شرکت است که به مدت 2 روز از ظرفیت های صنعتی و تجاری استان مرکزی بازدید می کنند.
وی ادامه داد: عمده فعالیت این هیات تجاری در شهرستان های ساوه، محلات و اراک است که در مدت حضورشان در استان از 9 شرکت صنعتی این سه شهرستان بازدید می کنند.
مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: این هیات تجاری در بخش های پتروشیمی، مونتاژ خودرو سبک، مونتاژ تراکتور هندی، مونتاژ کامیون، تولید تجهیزات صنعتی، تریلر، تجهیزات سنگین کارخانجات کشاورزی، انتقال نیرو، تولید کلینکر، سیمان پرتلند و تولید و توزیع داروهای انسانی و حیوانی فعالیت می کند.
وی دیدار با فعالان اقتصادی، برگزاری نشست های تخصصی در شرکت ها و کارخانه های سه شهرستان محلات، ساوه و اراک و دیدار با استانداری مرکزی را از مهمترین برنامه های این هیات تجاری در سفر 2 روزه به استان مرکزی عنوان کرد.
کشور اتیوپی با جمعیتی بالغ بر 100 میلیون نفر و برخورداری از میانگین رشد اقتصادی بالا در 12 سال گذشته بزرگترین اقتصاد منطقه شرق آفریق و پنجمین اقتصاد بزرگ قاره سیاه است.
از ابتدای سال جاری تا کنون 12 هیات تجاری به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی وارد این استان شده است.
3017/6013/خبرنگار:مصطفی مجللی نسب***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.