به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد جواد رضوی در خطبه های سیاسی عبادی نمازجمعه این هفته خمین افزود: قدس شریف که مسجد الاقصی را در خود جای داده بخش جدایی ناپذیر و همیشگی فلسطین اشغالی است.
وی ادامه داد: آزادیخواهان جهان در مقابل این توطئه جدید دولت آمریکا علیه جهان اسلام با وحدت و انسجام می ایستند و سکوت نخواهند کرد.
وی گفت: آمریکا جنایتکار و هم پیمانش باید بدانند قدس یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی محسوب می شود و دارای منزلت و اهمیت ویژه ای نزد مسلمانان است.
وی بیان کرد: هرگز اجازه نمی دهیم که یک رژیم نامشروع، جنایتکار، خبیث و کودک کش پای درآن سرزمین مقدس بگذارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: تلاش مسئولان و دست اندرکاران این نهاد ارائه راهکارهای فکری و الگوهای مختلف برای ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی دستگاه های فرهنگی کشور است.
امام جمعه موقت خمین گفت: اعضای شورای انقلاب فرهنگی باید مصوبات فرهنگی مورد نیاز جامعه را تصویب و مسئولان متولی نیز در اجرای دقیق و نهادینه شدن راهبردهای فرهنگی بیش از پیش بکوشند.
خطیب جمعه موقت خمین با یادآوری سالروز شهادت آیت الله دستغیب به دست منافقان گفت: منافقان کوردل به خیال خود با به شهادت رساندن این عزیزان انقلاب اسلامی را از اهداف خود دور می کنند در حالیکه این خون ها نه تنها انقلاب را از حرکت و اهداف متوقف نکرد بلکه درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرد و هر شهید مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی است.
نمازگزاران شهرستان خمین در آیین عبادی و سیاسی امروز جمعه انتقال پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل به قدس را محکوم کردند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که نماز جمعه در 2 شهر آن اقامه می شود.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.