در این مقاله که به قلم پیمانه کریمی نوشته شده آمده است: اشتغالزایی از چالش های مهم پیش رو تک تک افراد جامعه است ومی طلبد که با راهکارهای ساده اما نو نگاهی جدید به حوزه کاریابی داشت و چرخه کسب و کارهای خانگی را که با سرمایه اندک درامدزایی می کند مد نظر داشت.
فکر و ایده نو در راه اندازی مشاغل خانگی می تواند از راه های نوین در کسب و کار و در کنار آن تولید باشد، این اقدام به دلیل سود آوری مطلوب و در کنار آن سهم پایین سرمایه گذاری بهترین علاج برای درمان بیکاری در جامعه و پویایی و نشاط در بین افراد باشد.
کسب و کاری که با فعالیت تک تک اعضای خانواده بدون مزاحمت و اخلال در آرامش واحدهای مسکونی شکل گرفته و در نهایت به تولید خدمت و یا کالای قابله عرضه به بازار منجر شده است.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این خصوص گفت: کسب و کارهای خانگی از جمله راهکارهای مناسب برای توسعه اشتغال های خرد و متوسط به شمار می رود.
محمد تقی آبایی هزاوه افزود: توسعه مشاغل خانگی، ایجاد بستر مناسب برای توسعه ظرفیت های اشتغال، کاهش هزینه های تولید و قیمت تمام شده از اهداف اساسی راه اندازی کسب و کار خانگی است.
وی تصریح کرد: افزایش درآمد خانوار و رفاه عمومی و ارتقای فرهنگ کار از طریق آشنایی کودکان و جوانان با آن از دیگر اهداف توسعه مشاغل خانگی است.
بی تعارف با آقای استاندار و تولید کالاهای استاندارد و با کیفیت راه فتح قله های اقتصاد مقاومتی نیز از دیگر عنوان های خبری این شماره هفته نامه کیان مرکزی است.
هفته نامه کیان مرکزی به صاحی امتیاز و مدیر مسئولی امیر مولوی منتشر می شود.
استان مرکزی داری سه روزنامه، 31 هفته نامه، 13 دو هفته نامه،19ماهنامه و 2 ماهنامه، 18 فصل نامه و 2 فصلنامه است.
7114/6013/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.