به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه اراک افزود: موضع گیری ترامپ در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روی جهل و نادانیِ وی است.
وی اظهار کرد: نیروهای نظامی وانتظامی ایران اسلامی سند عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند و امروز اقتدار یگان های دفاعی کشور در منطقه زبانزد است.
امام جمعه اراک گفت: اظهارات سخیفانه ترامپ در خصوص نام خلیج فارس در راستای تحریک برخی کشورهای دیگر است و ملت بزرگوار ایران اسلامی هوشمندانه در مقابل توطئه گری های استعمارگران ایستاده اند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: خلیج فارس همیشه و تا ابد به این نام باقی خواهد ماند و هیچ موضع گیری نمی تواند نام زیبای خلیج فارس را تغییر دهد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تعهد و پایبندی ایران در مقوله برجام به دنیا ثابت شده و نخستین شکست بین المللی در صورت بی تعهدی طرف مقابل، به آمریکائیها باز می گردد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ترامپ در صورت پیمان شکنی و عدم پایبندی به مفاد برجام به دنیا ثابت خواهد کرد، آمریکا قابل اعتماد نیست.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: با انتصاب استاندار جدید در این استان و شهردار اراک فرصت مناسبی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه در بخش های مختلف فراهم شده و امید است نمایندگان مجلس و دولت دوازدهم نیز گام های بلندی برای موفقیت استان بردارند.
امام جمعه اراک، با قدردانی از زحمات استاندار سابق و شهردار قبلی اراک افزود: در شرایط کنونی لازم است با همکاری مسئولان دولت تدبیر و امید؛ مطالبات رهبری، تحولات فرهنگی، اشتغال و تولید ثروت، افزایش بهره وری تولید، ارتقا امنیت و افزایش ازدواج در استان دنبال شود.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: دولت دوازدهم با درایت و تدبیر حکیمانه، قاطعانه با فساد و تخلفات مبارزه کند چرا که گسترش عدالت و مبارزه با فساد وظیفه همگانی است و تحقق این امر به وحدت اجتماعی می انجامد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: معنای اختلاف سلیقه و انتقاد مشفقانه و به دور از غرض، تفرقه نیست و همه مسئولان وظیفه دارند در راستای صیانت از حقوق شهروندان و رضایتمندی عمومی گام بردارند.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی اقامه می شود.
6991/3075/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.