به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در دیدار با ورزشکاران و کارکنان تربیت بدنی استان مرکزی افزود: نخستین گام در ارتقای بهره وری تکیه بر ارجحیت منافع جمعی بر شخصی است و سرمایه های انسانی در ادارات و دستگاه های اجرایی باید این مهم را مد نظر داشته باشند.
وی ادامه داد: اشراف بر قوانین و شرح وظایف کاری، بسط مهارت ها و تقویت آموزه های اخلاقی در حوزه اداری سرمایه بزرگی است که باید آگاهانه پاس داشته شود.
امام جمعه اراک بیان کرد: فلسفه وجودی دستگاه های اجرایی خدمات رسانی بی منت به مردم است و کارکنان دولت باید در این رهگذر، امور محوله خود را با هدف جلب رضایت خدواند و بندگان خدواند انجام دهند و حداکثر بهره وروی را در کارنامه فعالیت خود به جای بگذارند.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مسکن، ازدواج و اشتغال از مهمترین نیازهای قشر جوانان به عنوان نیروی مولد و سرمایه اصلی کشور است و مسئولان امر باید با برنامه های اصولی در پاسخگویی موثر به این نیاز بکوشند.
وی یادآور شد: برای ساختن ایرانی آباد با کمترین میزان انحرافات و آسیب های اجتماعی باید آینده نگری و باروری سرمایه های فکری و یدی قشر جوان در اولویت باشد.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: ساخت اماکن ورزشی و تلاش برای بالا بردن سرانه ورزشی استان در جای خود پسندیده است اما عاملی که آرامش و امنیت و در عین حال توسعه پایدار را ب رقم می زند ایجاد اشتغال و فراهم کردن شرایط ازدواج آسان و در نهایت زاد و ولد است.
وی افزود: آحاد جامعه ایران اسلامی به خصوص جوانان، باید بدانند که پیروزی و موفقیت نهایی نصیب کسانی می شود که انگیزه های پیروزی را در خود تقویت کرده باشند چرا که از گوشه نشینی و اتکای کاذب به خانواده و نهادهای دولت هیچ چیزی نصیب نمی شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین در جمع کارکنان اداره کل استاندارد این استان گفت: این اداره کل نقش مهمی فرهنگ سازی خرید کالای داخلی دارد.
وی اظهار کرد: سازمان استاندارد وظیفه دارد با نظارت های شبانه روزی از شرکت ها و واحد های تولیدی، با هدف تولید کالای با کیفیت و مرغوب در جامعه اقدام کرده تا از این رهگذر تمایل مردم به خرید کالای داخلی افزایش یابد.
26 مهرماه تا دوم آبان ماه با عنوان هفته ورزش و جوانان نامگذاری شده است.
22 مهر با عنوان روز ملی استاندارد نامگذاری شده است.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.