به گزارش ایرنا، ابراهیم نصیری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مرتضی عابدی و محمدحسن سیاری ورزشکاران ارزنده استان مرکزی به دلیل درخشش در مسابقات استانی و کشوری به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شدند.
وی ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از فردا(سه شنبه) در تهران برگزار می شود.
رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی اظهار کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که از ابتدای آبان ماه سال جاری در چین برگزار می شود، آماده می کند.
وی افزود: استان مرکزی از مناطقی است که در زمینه ورزش جانبازان و معلولان حرف های زیادی برای گفتن دارد به طوری که در همه رشته های ورزشی این بخش یک یال 2 ورزشکار از این استان در تیم های ملی حضور دارند.
نصیری همچنین به برنامه های هیات ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی برای برگزاری روز جهانی پارالمپیک(16 اکتبر) اشاره کرد و گفت: برگزاری آیین بزرگداشت و تجلیل از ورزشکاران معلول و جانباز این استان روز چهارشنبه(25 مهرماه) در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می شود.
400 ورزشکار جانباز و معلول در استان مرکزی به صورت سازماندهی شده در رشته های مختلف بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، والیبال ساحلی، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، تنیس با ویلچر، تیراندازی، تیروکمان و کوهنوردی زیر نظر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان این فعالیت می کنند.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.