دکتر جواد جواهری روز دوشنبه در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی خمین افزود: اکنون پنج رشته هوشبری، پرستاری، علوم آزمایشگاهی، فوریت های پزشکی و اتاق عمل در این دانشکده فعال است که پی گیری اخذ مجوز راه اندازی رشته تغذیه نیز در دستور کار قرار دارد.
وی اظهارکرد: با ارتقای دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی و تشکیل چارت سازمانی 90 درصد از نظر آموزشی و 100 درصد از نظر اعتباری از دانشگاه علوم پزشکی اراک جدا و مستقل شده است.
وی اظهارکرد: تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید 375 دانشجو مشغول به تحصیل بودند که 127 دانشجو در سال تحصیلی جدید نیز پذیرش شد.
دکتر جواهری گفت: مساحت فضای آموزشی دانشکده در پنج سال گذشته با چهار هزار متر با زیر بنای 700 متر اینک به 16 هزار متر مربع با زیر بنای سه هزار و 500 متر افزایش یافته است.
وی بیان کرد: در این فضای آموزشی مساحت کتابخانه از 50 متر به 120 متر مربع و فضای آزمایشگاه از 40 متر به 140 متر افزایش یافته است.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: در یک سال گذشته 17 طرح پژوهشی و 10 عنوان کتاب ، 9 مقاله علمی پژوهشی و 12 کارگاه پژوهشی در این دانشکده اجرا شده است.
دکتر جواهری ادامه داد: با توجه به نیاز کشور در حوزه سلامت، تحقق آموزش پاسخگو و عدالت محور تاکید بر اعتلای جایگاه دانشکده ها و ورود به اخلاق حرفه ای از ویژگی های برجسته برنامه تحول نظام سلامت است.
دانشکده پرستاری خمین از سال 72 با یک رشته پرستاری فعال شد و در سال 95 به دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی ارتقا یافت.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعت و یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری دارد.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.